Publikacje

Projekt STRATEGOR

Raport końcowy z przeglądu 600 gminnych strategii rozwiązywania problemów społecznych

Nowoczesna administracja na rzecz rozwoju społecznego i gospodarczego w województwie lubelskim – program DIALOG

Program Rozwoju Instytucjonalnego administracji publicznej w województwie lubelskim w oparciu o wykorzystanie humanistyki

Zintegrowane Innowacyjne Programy – MODEL MAZOWIECKI

Model wczesnej interwencji i adaptacji zawodowej P I. Program profilaktyczny seksualnych zachowań ryzykownych młodzieży szczególnego ryzyka

Model wczesnej interwencji i adaptacji zawodowej P II. Program zapobiegania przemocy i agresji młodzieży szczególnego ryzyka w oparciu o nowoczesne formy i metody wsparcia indywidualnego i środowiskowego, uwzględniający młodzież opuszczającą placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze

Model wczesnej interwencji i adaptacji zawodowej P III. Program profilaktyczno-terapeutyczno-readaptacyjny dla młodzieży w wieku 15 – 19 lat, zagrożonej wykluczeniem społecznym z powodu nadużywania multimediów

Podręcznik dla Użytkowników. Komponent K 11. Kwestionariusz Zasobów Wzmacniających Karierę Zawodową Młodzieży Szkolnej

Raport z badań empirycznych ilościowych młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym z powodu ryzykownych zachowań seksualnych (program I)

Raport z badań empirycznych ilościowych młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym z powodu stosowania agresji (program II)

Raport z badań empirycznych ilościowych młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym z powodu nadużywania/uzależnienia od multimediów (program III)

Innowacyjne Programy Integralne Wczesnej Interwencji Socjalnej przeciwdziałające wykluczeniu społecznemu młodzieży w województwie lubelskim

INNOWACYJNY PROGRAM INTEGRALNY P I. AZIMUTH VITA. Model wczesnej interwencji – Program life coachingu i doradztwa zawodowego oraz rozwoju kompetencji kluczowych dla młodzieży z trudnościami edukacyjnymi i przedwcześnie opuszczającej system edukacji

INNOWACYJNY PROGRAM INTEGRALNY P II. QUO VADIS IUVENIS? Model wczesnej interwencji socjalnej. Program aktywizacji i adaptacji zawodowo-społecznej młodzieży trudnej o zaburzonej osobowości, niedostosowanej społecznie w oparciu o nowoczesne formy i metody wsparcia indywidualnego i środowiskowego

INNOWACYJNY PROGRAM INTEGRALNY P III. AUCTORIZO LIBERTAS. Model wczesnej interwencji socjalnej. Program profilaktyczny (interwencyjny) zapobiegający zachowaniom autodestrukcyjnym u młodzieży o podwyższonym ryzyku uzależnienia od substancji psychoaktywnych

Narzędzie i metodologia wielowymiarowej i wieloczynnikowej diagnozy przyczyn i obszarów zagrożenia jednostki (młodzieży) wykluczonej społecznie. KOMPONENT K.0.

Raport z badania kluczowego w projekcie Innowacyjne Programy Integralne Wczesnej Interwencji Socjalnej przeciwdziałające wykluczeniu społecznemu młodzieży w województwie lubelskim

E-Odnawialne Źródła Energii Lubelszczyzny (E-OZEL)

Raport z badania kluczowego „Wzrost zainteresowania studiowaniem na kierunkach gospodarki opartej na wiedzy (GOW) uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z województwa lubelskiego”

Podręcznik metodyczny dla nauczycieli

Lubelskie Ramy Kwalifikacji Zawodowych – model efektywnej współpracy szkół zawodowych z pracodawcami

Uwarunkowania współpracy zasadniczych szkół zawodowych i pracodawców w województwie lubelskim. Raport z badania kluczowego

P.1. Regionalny Program Kształcenia Zawodowego Rekomendacje dotyczące zasad praktycznej nauki zawodu w kontekście wyników badań przeprowadzonych w ramach projektu innowacyjnego Lubelskie Ramy Kwalifikacji Zawodowych

P.2. Podręcznik metodologii partnerskiego programu rozwojowego szkoły zawodowej we współpracy z pracodawcami

Strategia wdrażania Projektu Innowacyjnego Testującego PI: Lubelskie Ramy Kwalifikacji Zawodowych – model efektywnej współpracy szkół zawodowych z pracodawcami

System akredytacji zasadniczych szkół zawodowych prowadzący do nadania LRKZ