Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów i nauczycieli
Pomiar zasobów psychospołecznych uczniów – podręcznik
Diagnoza zasobów psychospołecznych uczniów, nauczycieli i rodziców w okresie pandemii
Uwarunkowania jakości życia dzieci w młodszym wieku szkolnym w czasie pandemii COVID-19
Jakość życia adolescentów w czasie pandemii COVID-19. Część 1
Projekt STRATEGOR
Raport końcowy z przeglądu 600 gminnych strategii rozwiązywania problemów społecznych
Nowoczesna administracja na rzecz rozwoju społecznego i gospodarczego w województwie lubelskim – program DIALOG
Zintegrowane Innowacyjne Programy – MODEL MAZOWIECKI
Innowacyjne Programy Integralne Wczesnej Interwencji Socjalnej przeciwdziałające wykluczeniu społecznemu młodzieży w województwie lubelskim
E-Odnawialne Źródła Energii Lubelszczyzny (E-OZEL)
Podręcznik metodyczny dla nauczycieli
Lubelskie Ramy Kwalifikacji Zawodowych – model efektywnej współpracy szkół zawodowych z pracodawcami
System akredytacji zasadniczych szkół zawodowych prowadzący do nadania LRKZ